.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سقوط يک فروندبالگرد فدراسيون کوهنوردي درمنطقه لاريجان آمل
يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد  بعلت انحراف و برخورد به کوه در منطقه پل لاسم واقع در بخش لاريجان آمل ...
سقوط يک فروندبالگرد فدراسيون کوهنوردي درمنطقه لاريجان آمل

يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد ماه جاري در منطقه لاريجان آمل سقوط کرد.
رئيس ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه مازندران  در گفتگو با خبرنگار شمال نيوز ، افزود: اين بالگرد به علت انحراف و برخورد به کوه در منطقه پل لاسم واقع در بخش لاريجان شهرستان آمل سقوط کرد که اين سقوط همراه با آتش سوزي بوده است.
مهندس بهزاد پورمحمد ادامه داد: بلافاصله نيروهاي امدادي و امنيتي از هلال احمر و آتش نشاني شهرداري هاي آمل و گزنک و نيروي انتظامي و بخشداري به منطقه اعزام شدند اما متاسفانه در اثر سقوط اين بالگرد 6 نفر از سرنشينان آن شامل دو نفر خلبان و 4 نفر از خدمه کشته شدند.
وي با بيان اينکه اين بالگرد متعلق به شرکت تاوا که توسط فدراسيون کوهنوردي به صورت استيجاري در اختيار بوده است ، اظهار داشت: پيراي نژاد (خلبان) ، نعيمي (کمک خلبان) ، علي بخشنده (مهندس پرواز) ، دو نفر از پرسنل نيروي هوايي به نام هاي رحيم ظريف و هاشم نژاد و يک نفر از فدراسيون کوهنوردي به نام حامد گلکار ، از متوفيان اين حادثه بودند.
پورمحمد خاطر نشان کرد: عمليات امداد و نجات با حضور گروه هاي امداد در منطقه به پايان رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.